Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 7, 2013
Image Size
387 KB
Resolution
590×593
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
402
Favourites
32 (who?)
Comments
6
×
south park feels by ChocolateBeans8D south park feels by ChocolateBeans8D
im hesitant when it comes to submitting my sp art
i dont know why though, i just feel awkward for some reason
but i did and if you guys want to see more, i'll submit more. suggestions?

on the other hand, i don't really even like style that much. kyman is one of my otps<3
i needed to practice with stan cuz i usually suck at him along with cartman (their hats confuse me ok?)
and i just don't want stanley to be lonely ;^; i dn't want to pair him with kenny either cuz idk
kenny's adorable and stuff though (i love him, second favorite character<3) but i don't really ship him with anyone
um um... i like it when he talks too cuz he says such sexual things and it's so unexpected. it's funny! XD
my friend, who i sometimes watch sp with, doesn't really understand kenny so i pretty much have to translate for her
(like in the intro, wow XD) she looks at me weird, doesn't believe that he actually said that, and calls me a perv
and i'm just like, "but he really said that! i swear! :noes:" and she's like "yeah okay... whatever, you sick minded freak"
so i'm just all like ":iconboowahplz: blehh screw you" i feel like such a loser because i suddenly got obsessed with sp
(oh destiny you are like so late, booo) and have no freakin' merch at all... erghh. well i've decided that i'll get some plushies
and a figure so i can feel complete for the moment. i'm just talking about nothing right now and i praise you if you're still reading
this. i love you ok? um....

oh gawd well me and that same buddy are gonna be kyle and cartman for halloween (i'm kyle, of course)
WOO! WE'RE GONNA GO SPEW KYMAN GOO ON EVERYONE! ;D if we actually go through with this, i'm still contemplating whether
or not i should post cosplay pics, hm? what are your opinions on that gaiz?

woahh i got really off topic from the drawing... oh wellz
uh... i used to be scared of south park what no you didnt hear that. silly you! o_o eh whatever ill explain
you see, the first episode of sp i ever saw was an episode where kenny (i think. idk probably someone else) was bloody and
you could see one of his eyes hanging out. me, being the stupid, innocent, HORRIBLE, crap person of a kid i was was like "AH HOLY SHIT
HOLYSHIT THIS IS BAD OMGOMGOMG ADULTSHOWADULTSHOWAHHHH IM SCARED MREEEHEHEHHEEHEHURIFESD!!!" and quickly changed
the channel. feel free to call me ms. buzzkillington. i was probably the worst person to hang out with at that time EVER! oh geez i wouldn't
even watch back at the barnyard cuz they said "i have a chicken glued to my butt!" no matter how many times my mom said yes you can
CERTAINLY, POSITIVELY, DEFINITELY watch back at the barnyard, i wouldn't. ugh such a loser i was. well ANYWAYS!
after that i didn't watch south park again until a few weeks ago (it had been years ok) because some odd force had drawn me to it and
i had always heard 'screw you guys im going home' and 'they killed kenny' and never knew who said it so yeah. i missed out so much.
i want to punch my younger self. go die, you hippie fail of a child! OH MY GOSH CAN SOMEBODY PLEASE TELL ME WHICH EPISODE THAT
WAS? I REALLY REALLY REALLY REALLY REALLY SERIOUSLY WANT TO WATCH IT AGAIN AND SEE WHY THE FRICK I WAS SO TERRIFIED OF
NOTHING! unh plz. okay ill shut up. for now

</rant>

:iconpervystanplz: :iconsaysplz: OH KYLE
:iconpervykyleplz: :iconsaysplz: OH STAN
:iconpervystanplz: :iconsaysplz: :iconhornyplz:
:iconkyleplz: :iconsaysplz: :iconohwhyplz:

there needs to be more south park plz accounts
for cereal

but this one is cute: :iconchibikylesocuteplz:
-dies- <3

South Park Trey Parker and Matt Stone
Art *ChocolateBeans8D
Add a Comment:
 
:iconfallingangel101:
fallingangel101 Aug 21, 2013  Student Artist
aw how cute!
Reply
:iconchocolatebeans8d:
ChocolateBeans8D Sep 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank you! ;v;
Reply
:iconfallingangel101:
fallingangel101 Sep 9, 2013  Student Artist
your welcome ^^
Reply
:iconfeathered--lace:
Cute! ^^
Reply
:iconchocolatebeans8d:
ChocolateBeans8D Jul 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks! c:
Reply
:iconfeathered--lace:
Welcome! :iconsnugplz:
Reply
Add a Comment: